تابلو پزشکی

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 10 تير 1400 در ساعت 11 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ساخت تابلو پزشکی و دکتری

تابلو پزشکی و یا تابلو دکتری در متریال و فرمت های خاص ساخت می شود. تابلو پزشکی به دو گونه با روشنایی و بدون روشنایی وبصورت یک طرفه و یا تابلو پزشکی دوطرفه اجرا میگردد.

عموما ساخت تابلو پزشکی با روشنایی،  با پلکسی و قاب فلزی صورت میگیرد. در این نوع از تابلو پزشکی متن و نوشته با رنگ دلخواه که به دو یا سه روش صورت میگیرد ، بر روی پلکسی اجرا میگردد. روش اول با فیکسه( پاشیدن رنگ) از پشت بر روی پلکسی صورت میگیرد . این روش در حال حاضر بعلت نبود مواد اولیه ( فویل) منسوخ شده . روش بعدی با برش متن با استیکر و چسباندن بر روی پلکسی . روش بعدی چاپ بر روی استیکر و یا مستقیم بر روی پلکسی می باشد .

پلکسی تابلو پزشکی بلحاض ظاهری می تواند به دو گونه باشد .  ورق صاف پلکسی و یا اینکه ورق پلکسی پرس وکیوم شود.

عموما ورق پلکسی تابلوهای پزشکی به رنگ سفید می باشد چرا که به روشهای مرسوم برش و چاپ استیکر ، می تواند بارها تعویض شود .

اندازه تابلو پزشکی

قالب های استاندارد برای تابلو پزشکی 50*70 ، 60*90 ، البته فرمت های دیگر و قالب های جدا از قالبهای استاندرد هم وجود دارد. د خارج از اندازه های استاندارد و ابعاد کوچک برای تابلو پزشکی و تابلو دکتری ، میتوان از متریالهای دیگری همچون تابلو فلکس استفاده کرد.

قیمت و هزینه تابلو پزشکی

با توجه به متریال و فرمت های انتخابی در ساخت تابلو پزشکی ، قیمت تابلو پزشکی معین می شود. پلکسی شیری پرس شده ، قاب فلزی و یا آلومینومی ، روشنایی با مهتابی و یا اس ام دی ، جانمایی پایه و دستک برای سهولت در نصب تابلو پزشکی و تابلو دکتری.

البته این نوع تابلو ، مورد استقبال بعضی از صنوف دیگر هم می باشد از جمله ساخت تابلو وکالت .

نظرات
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تابلو پزشکی

تابلو پزشکی

ساخت تابلو پزشکی و دکتری تابلو پزشکی و یا تابلو دکتری در متریال و فرمت های خاص ساخت می شود. تابلو پ ...